تراوشات ذهن یک بیست و چندساله

امان از هجر بی پایان مهدی

غروب جمعه و هجران مهدی

امان از آن زمانی که بیفتد

به روی نامه ام چشمان مهدی

دلش می گیرد و با چشم گریان

بگوید این هم از یاران مهدی!

------------

مینویسم
هرچه را که هر جا نمی گویم
-----
ز خشمت گریزم بسوی رضا
ببین از کجا میگریزم کجا
-----
از این پس آرزویی نمی کنم مبادا حسرت ِ دوباره ای سبز شود...
------------------------------------
قلبم را عصب کشی کرده ام

تا اطلاع ثانوی
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی محبتی می تپد
---------------
درست میشه
درستم نشد
تموم میشه

با سردرد می خوابم
با سردرد پامیشم
تازه شب تاصبح هم Nبار بیدارمیشم و خواب درست و عمیق ندارم
بطور وحشتناکی بی اشتها شدم. اونم من که مثل این ویاری ها رابه را هوس فست فود و تنقلات و چه و چه می کردم...
گاهی میخورم فقط برای اینکه سرم گیج نره و فشارم نیفته
هی سرم درد میکنه
هی یاد بی معرفتی بعضی ها میفتم اما یه چیز هت که نگهم داشته- دلم و گرم میکنه- موندگارم کرده - اونم یقین اینکه خدا داره میبینه- امام زمان داره میبینه هممممممممممه چیو.. 
دید که اگه تصمیمی گرفتم فقط برای اونا بود...

داستانش طولانیه... اما اصل موضوع تکراریه- شدید ترخب ولی
جهت احترام صرفا:
قصه ایستادن رو چیزاییه که میدونی درسته, داستان همون گوله ی اتیش  حدیث پیامبر صل الله و علیه و اله ست.
داستان نفروختن یه چیزاییه, به این قیمتا...
چشمام درد میکنه, دقیق مثل وقتی هستم که دوروزه نخابیدم, درحالیکه ظاهرا شباخابیدم...
اه, چه پست ...ناله ای, والا
الحمدالله رب العالمین

نظرات  (۵)

  • نجمه خانم
  • خدا رو شکر 


    هه

    می دونی صد نفر می خوام با خودم بحرفن...
    پاسخ:
    هومممم
  • دلا بانو
  • امیدوارم الان بهتر باشی:)
    پاسخ:
    بهترم, ممنون
    باایییییین دوستای خوب و لطفاشون مگه میشه نباشم
  • نجمه خانم
  • حیف که پیشم نیستی وگرنه یه چَک محکم می زدمت 

    نشستی جلو من از این چرت و پرت ها میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چیزبرگر!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ویفر!!!!!!!!!!!!!


    ببین به مرض قبلیت که گفتم برو خودتو معرفی کن ناراحتی معده اضافه نشه هاااا

    وگرنه من هیچچچچچچچچچی باهات حرف نمی زنما

    گفته باشم!

    دخترم برو نون سنگک کنجدی بگیر 

    پنیر تازه 

    مربا 

    تخم مرغ اصلا آب پز کن بدون نون بخور 

    گردو بگیر بادام (پوست دار نه مغزشون) تخمه فندق 
    اینا هم لازم نیست بازشون کن :) هم کلی انرژی و خاصیت دارن 

    منو دق ندی صلوات!

    :)

    از چای عسل هم یادت نره خییییییلی خوشمزه اس
    پاسخ:
    معده دردعصبی دارم از قبل, 
    ولی چشم, چه خشن, چه جذاب:-P مرسی عزیییزدلم, اییین همه مهربونی ازین فاصله میرسه بهم, حسابییییی
    بهترم خداروشکر
  • نجمه خانم
  • دیوانه ای رسما!


    برو خودتو معرفی کن!

    امروز یکشنبه است دختر !

    :))))


    حداقل شیر بخور 
    یا چای و عسل 

    یه چی بخور خنگ!
    ولی نه هله هوله اونا چرتن 


    برای اون هم توکل به خدا ان شاءالله خیره 

    دوستت دارم هاا

    :*
    پاسخ:
    مرسی عزیزم:-* 
    این امدنت, حتی دعوا کردن خیلی خوبه...
    امروز به زووور یه چیزبرگر خوردم... فکرکن منه عاشق فست فود, ساعت ۴بعدازظهر که از صبح دوتا تکی ویفر خورده بود بایکی ازون لقمه های جمعه, ده دقیقه جلوم بود بازش نمیکردم حتی, اونم دکان برگر... ولی بدنیستا, داشتم یکی دوکیلو نیرفت بالا, والا:-)
    چشم, دارم بهتر میشم کم کم. 
    بقول معروف اگه نمیرم قوی تر میشم, اگه دق نکنم صبورتر میشم و....
    توچطوری گل دختر؟
  • نجمه خانم
  • خوبی عزیزم؟


    نکن اینطوری 


    تو که دلت مطمئنه اونا می بینن رفتارت با اونی که مطمئن نیست فرقی نکرده که!!!!!!!!!!!!!!!!

    O o

    نکن ح. جان نکن 

    بهتر شی ان شاءالله 

    من می میرم اگه خواب شبم قطع شه 

    شب درست بخووووووووووووور (جدی میگم ) تا بتونی بخوابی 
    پاسخ:
    دوسه تا لقمه جمعه شب گرفتم واسه ناهار شنبه سرکار
    هنوز تموم نشده, 
    دست خودم نیست, یعنی بس که خودمو نگه داشتم این شده, 
    دیروزم تو اتبوس فکرکن, اشکام میومد...شده ذکرمصیبتا. :-)
    وای نجمه فکرمیکنم باز اون مشکل درست شده, فردا ایشالله برم سو...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">