تراوشات ذهن یک بیست و چندساله

امان از هجر بی پایان مهدی

غروب جمعه و هجران مهدی

امان از آن زمانی که بیفتد

به روی نامه ام چشمان مهدی

دلش می گیرد و با چشم گریان

بگوید این هم از یاران مهدی!

------------

مینویسم
هرچه را که هر جا نمی گویم
-----
ز خشمت گریزم بسوی رضا
ببین از کجا میگریزم کجا
-----
از این پس آرزویی نمی کنم مبادا حسرت ِ دوباره ای سبز شود...
------------------------------------
قلبم را عصب کشی کرده ام

تا اطلاع ثانوی
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی محبتی می تپد
---------------
درست میشه
درستم نشد
تموم میشه

بسم الله

الحمد الله رب العالمین

۱- آخ قربونت برم که هربار مهمون نوازیتون بهتر از قبله

۲- پایان نامه تا جاهای خوبی پیش رفت، فقط شدیدا دنبال آدمم واسه مصاحبه- 

دوستای بابا هم ککه فعلا نیستن و... 

خدا خودش کمک کنه..

وقت زیادی نمونده

بابایی.....

دلم میخواد انقدر......

به ترتیب اولویت دو چیز که فعلا بماند

۳- امروز رفتم دندوونپزشکی

وااااای که چقدر بعضی پسرا لوس اند ماشالله...دور از جون خوانندگان اینجاها....

۴- تو این هفته نهایت تا یکشنبه هفته بعد باید یه حرکتی بزنم


هعی....

الحمدالله

نظرات  (۸)

دیوووووووووووونه! :/
عصر میام جوابتو می دم ان شاءالله 


وایستا خوب؟

= خطاب به غده های اشکی
:))
پاسخ:
باشه منتظرم
سلام 

چه خبر دخترم؟
پاسخ:
سلام عزیزم
سلامتی....
انتظار
هاااااااااااااااا

نکه خصوصیه نظرات یادم میره

بیا جواباتو دادم
دخترم به کدوم قسمتش خندیدی منم بخندم؟

کمبود خنده دارم امروز ها......


الانم که خواهرم فیلم شبکه سه گرفته غم انگیز!
پاسخ:
به اون کامنتی که گفتی جرات داری.....
اولا که فکر کنم نظر آخرمو باید سانسور می کردی 
دو جا اسم بردم 

دوما که مگه من گفتم می پسندی؟


سوما که من 30 سالمه! هنو مامان میاد میگه نجمه نمازت...

30 منهای 9 = 21 سال

وااااااااااااااای خدا تا حالا حساب نکرده بودم 21 ساله نماز می خونم یعنی؟

چه وحشتناک 

کافیه از یک دونه اش خدا سوال کنه 

که خودش گفته می کنم 

من اون پایینم 


پووه!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** * *** ***** *** 

**** **** **** **** 

********** ** **** **** **** 

*** *** ******


***** **** **** ***** ** **********
میگن بی سواد از کم سواد بهتره 

الان نقش کم سواد رو دارم می ترسم اشتباه بگم 
پاسخ:
نه بابا ....
این چه حرفیه...
مرسی عزیزم 
پسر ترسو دیدی عایا؟ 
من زیاد دیدم تو اورژانس....


حرکتی بزنم یعنی چی اونوقت؟
پاسخ:
خیییییییلی لوس بود
شن و ابعادش که از من بزرگ تر بود...
ظاهرشم بر عکس بعضی پسرا که میبی.... مردونه بود ولی..
 با مامانش اومده بود.... اخرش که دکتر گفت جراحی .... گرخید...
دکتر میگفت نترس باباااااااااااا اسمش جراحیه.... از دندون کشیدنم راحت تره و.... مگه این ول میگ=کرد... باقیشم دیگه اینجا مجالش نیست
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من میگم آدم می خواد عمر کنه 
عمرش با کیفیت باشه 

اینکه چطور می میریم مهم نیست **** 

چطور زندگی کردن مهمه 

خودم 

سالمم 

دغدغه ی تو رو ندارم 

اما وبلاگتو که می خونم 

حست به خانواده ات 

احترامی که بهشون داری 
محبتی که به هم نشونش می دید

پایان نامه ات که داری نمونه گیری می کنی به نظرم 


شکر خدا کردنات 
یا امیرالمومنینت 

می دونی 

من واقعا بهت حسودیم میشه 

**** آخرش چیه؟ خاک!

خاکت باید تمیز باشه 

مال من نیست و نمیشه 

نشونش که 30 دقیقه است اذان گفتن و من شنیدم ولی نشستم 

نماز ظهر و عصرم رو در حین غروب با بیزاری خوندم!!

حدیث ارامش ندارم داشته ای که بهش دلمو خوش کنم ندارم 

می فهمی؟

حدیث تو رو خدا بیخیالش شو 

بچسب به لحظه هات تو که لحظه های ناب زیاد داری 

یه زمانی می شنیدم اونایی که پول دارن لزوما آرامش ندارن 

الآن باید بگم اونایی که سلامت جسمی دارن لزوما آرامش ندارن.....


خیییییییییییییییییییییییلی نصیحت کردم نه؟؟؟؟

الان میاد میگه تو که منو کفن کردی کی گفه من حالم این جوریه؟


خخخخخخخ
پاسخ:
:))))::::::::
نه دیووونه کلی هم خندیدم...دلم برای این مدل کامنت هات تنگ شده بود
ببین
اولا دلخوشی که میگی...یا همون خانواده...
اولا خیلی از بابایی جونم مامانی جونم هامْ‌مخاظب پدر و مادر واقعیییی اند...
همون تنها زن و شوهری که دلم میخواست جاشون بودم(( بس پر توقع ام)... حضرت زهرا سلام الله علیها و امیرالمومنین علیه السلام
ثانیا... اینکه سعی میکنم احترام خانواده رو داشته باشم و ... اصلا معنیش این نیست که همه ی اخلاق و رفتاراشون رو می پسندم و .... 
اینم بحثش جداست که اگه خواستی راجع بهش جدا می صحبتیم

نماز و اینام که گفتی...مثل همه چیزْ اولش سخته... چند روز محل اون نفس خسته ندی و خودتو زور کنی(‌مثل بعضی مامان باباها که بچه های تازه تکلیف شده شونو هرجور شده می برن پای نماز) خودش شیرینی شو میبینه و درست میشه...
 همین که از دیر خوندن ناراحتی یعنی درست میشه گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">