تراوشات ذهن یک بیست و چندساله

امان از هجر بی پایان مهدی

غروب جمعه و هجران مهدی

امان از آن زمانی که بیفتد

به روی نامه ام چشمان مهدی

دلش می گیرد و با چشم گریان

بگوید این هم از یاران مهدی!

------------

مینویسم
هرچه را که هر جا نمی گویم
-----
ز خشمت گریزم بسوی رضا
ببین از کجا میگریزم کجا
-----
از این پس آرزویی نمی کنم مبادا حسرت ِ دوباره ای سبز شود...
------------------------------------
قلبم را عصب کشی کرده ام

تا اطلاع ثانوی
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی محبتی می تپد
---------------
درست میشه
درستم نشد
تموم میشه

رسما دیوونست

حالام که نصفه نیمه برگشته , رفتم ادرس این وبو بدم

میگه:

وبلاگی با این نام کاربری وجود ندارد=-O=-O=-O=-O!!!!

حالا خوبه تایپ نکردم, از حافظه بود انتخاب کردم

نظرات  (۴)

نمی دونم چی بگم دوست دارم گریه کنم از دست بلاگفا :(((((((((((((
بلاگفا واس منم اینجوری شده فک کردم فقط منو راه نمیده..
چه مرگش شده اخهo_O

پاسخ:
روانیه دزد....
بابلاگفا بودم
من دیگه کاری باش نداشتم, فقط میخواستم ادرس لینجا رو بدم و نوشته هامو منتقل کنم که اونم به درک....اه اه اه
  • Fatemeh sadatmand
  • :))))))))))))))))))
    داغون شده ... تا قبل از اومدن blog.ir امکاناتش نسبط به بقیه جاها بهتر بود
    پاسخ:
    اوهووووم
    البته نسبت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">