تراوشات ذهن یک بیست و چندساله

امان از هجر بی پایان مهدی

غروب جمعه و هجران مهدی

امان از آن زمانی که بیفتد

به روی نامه ام چشمان مهدی

دلش می گیرد و با چشم گریان

بگوید این هم از یاران مهدی!

------------

مینویسم
هرچه را که هر جا نمی گویم
-----
ز خشمت گریزم بسوی رضا
ببین از کجا میگریزم کجا
-----
از این پس آرزویی نمی کنم مبادا حسرت ِ دوباره ای سبز شود...
------------------------------------
قلبم را عصب کشی کرده ام

تا اطلاع ثانوی
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی محبتی می تپد
---------------
درست میشه
درستم نشد
تموم میشه

چرا؟

چرا بعضی وقت ها انقدر تخص(به اصلاح نجمه خانووم تخس) میشم که هی دلم میخواد جر وبحث که نه, ولی یه چی تو همون مایه ها اونم از نوع لفظی کنم؟!

اونم منی که در حالت عادی حتی اگه فکر کنم هم که حق باهامه حوصله بحث ندارم و میگم باشه هرچی تو بگی؟

نه جدا چرا؟

کسی میدونه ایا؟

نظرات  (۱۰)

  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    از انتها تا به اینجای مطالبتان را خواندم.

    امیدوارم همیشه تندرست و خوشبخت باشید
    پاسخ:
    ممنونم از شما, وهمچنین
    همدردیم پس...
    البته تو مدیریتش می کنی من مراقبت و پرستاری!
    عزیز من 
    ولی من دوسال رفتم مرخصی!!!!!!!! و الان کلا بهم یه ترم مهلت دادن برای پایان نامه ای که هنوز عنوان نداره!
    پاسخ:
    عزیییزم
    شک ندارم کارت درست میشه مهربون
    نگاش کن چه ترسو!
    اینم چیزی بود تایید نکنی؟
    حالا رشته ات؟ ترمت؟
    یعنی بزنی اینو تایید نکنی!
    پاسخ:
    واااا
    چرا میزنی؟؟؟؟من گناه دارم:-\
    ترم اخرم, پایان نامه.
    مدیریت صنعتی
    تو هم ارشدی؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بله, بااجازه
    یعنی مجبورم کردی برم وبلاگ رفقای نزدیک و دور رو به جای جزوه هام دور کنم!!!!!!!!!!!! ببینم تو کدوم یکیشون یه کامنت گذاشتم که توش از آمپول و قرص و در رفتم الفرار نوشتم 
    می بینم هیچ جا نیست که بماند آخه پستی که بخوام همچون نظری بذارم هم وجود نداره الّا اینجا!
    قانون اول رو توی جواب به کامنتای اولت دادم 
    بتشریف برو بخون مگه من الافتر از این هم هستم باز یه دور بشینم کامنت جدید بزنم تکراری!!!!!!!!!!!
    بعدم لطفا کامنت خصوصی ها رو بفرست برام ببینم چی نوشتم!
    کل ذوق اون کامنت هم که پرید و بی مزه شد اگر واقعا ننوشتم!

    یه الاف امتحان دار!
    پاسخ:

    عزییییییییییزم

    کپی پیست کردم برات

    نیومده.... دوباره پلیییییییییز

    فکر کن برای پایان نامه در لپ تاپ باز نمیشه ولی فو یوووووووووووووووووو

    خجالت نمی کشی؟؟
    یعنی خجالت نمی کشی از ضعف حافظه من اینطور سوءاستفاده می کنی؟؟؟؟
    الآن یادم اومد مگه من یه نظر نذاشتم آخرش گفتم من دررفتم! 
    ها؟؟؟؟
    کوشی؟؟؟؟
    مگه قانون اول رو فراموش کردی ؟؟؟
    قهر بکنم باهات؟؟؟؟؟
    برم الآن؟
    >(
    پاسخ:
    کیییییی؟!؟!!!
    اصلا ندیدم "من در رفتم" باشه توش بانو
    قانون اول چیه؟بتوضیح پلیییز
    نه جان من قهر نکن
    ولی خیلی خوبه آدم اینجوری باشه..
    سلام عزیزم 
    اولا که من صدبار همین پست رو خوندم و فکر می کردم نوشتم که بنده ذاتا عمرا بگم باشه هرچی تو بگی!!!بنابراین نمی تونم نظر خاصی درباره این پست بدم!
    تخس هم تخسه... 
    زود درستش کن 
    خخخخ
    پاسخ:
    نظر عوض نمیشه اینجوری, برای فرار از بحثه بینتیجه 
    تخسسسس
    چشم
    تخص! نمی دونستم! این واژه همیشه با سین میومد تو ذهنم:))
    پاسخ:
    حالا تخس...
    چه فرقی.میکنه خواهر
    والا نمیدونم:(((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">