تراوشات ذهن یک بیست و چندساله

امان از هجر بی پایان مهدی

غروب جمعه و هجران مهدی

امان از آن زمانی که بیفتد

به روی نامه ام چشمان مهدی

دلش می گیرد و با چشم گریان

بگوید این هم از یاران مهدی!

------------

مینویسم
هرچه را که هر جا نمی گویم
-----
ز خشمت گریزم بسوی رضا
ببین از کجا میگریزم کجا
-----
از این پس آرزویی نمی کنم مبادا حسرت ِ دوباره ای سبز شود...
------------------------------------
قلبم را عصب کشی کرده ام

تا اطلاع ثانوی
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی محبتی می تپد
---------------
درست میشه
درستم نشد
تموم میشه

مامان که از بیرون امد گفت یه دکتر جدید پیدا کردم و....

منم گفتم :من نه دکتر میام نه عمل میکنم

همونطور که پیش بینی کردم اولین جملش ای بود:"یعنی چی"

-یعنی همین, تموم.


هی باملایمت و کاش میگفتی و... پیگیر شد که چیه, بگو چرا و برای چی, بگو از چی ناراحت شدی تا من درستش کنم...

منم هی طفره رفتم

میشناستم تا حدی, میدونه بیفتم رو دنده لج فایده نداره

دیگه ول کرد, ولی حالش گرفته شد, وا رفت

ناراحت شدم, ولی چاره ای نداشتم, 

دلی که شکسته مگه چقدر میتونه خودشو گول بزنه یافیلم بازی کنه

خسته ام, خیلی

شدم ادم قبل, قبل نیمه شعبان

دارم میبارمو مینویسماااا

کاش معلوم میشد سرطانه و بزودی قراره بمیرم... 

اههه  فردا رو کجای دلم بذارم, کاش محکم تر میگفتم نه و خودمو دیگران رو الاف نمیکردم منی که جوابم از الان مشخصخ

نظرات  (۲)

سلام عزیزم 
اولا خدا نکنه 
دوما نگو از کجام پیدا شد که دفعه دومه میام اینجا 
سوما عمه خودم هیسترکتومی شد و شیمی درمانی هم شد و الآن خوبه الحمدلله 
چهارما این همه روش وجود داره که من الان دارم برای امتحان شنبه می خونممشون 
بگم؟ 
12 روش درمانی خواهر 
پنجما شما که کارت درسته و یقین داری به بالاسری 
ششما از من بپرس فدات شم که تنها درد بی درمان دور از جون سرطان نیست 
از من بپرس بهت بگم چطور یه زخم کوچیک آدمو بیچاره می کنه (یه پست دارم  در مورد افسانه)
و چطور یه مرض گنده که هی گفتیم امروز می میره فردا میمیره ای بابا نمرد که خوب شد اومدن تو بخش سروصورتشو اصلاح کردن رفتن کراوات زدن بردنش خونه!!!!!!!!!!!!!!!
:O
یعنی اگه بهت بگم چش بود شاخ درمیاری!
من بعد نزدیک 6 سال کار کردن با یقین میگم 
فقط دست خدا است و بس...

پاسخ:
حق باشماست
ممنون خانوم مهربوووون
حقا بهت میاد که پرستار باشی, باماهیت واقعی یک پرستار
زبونتو گاز بگیر دختر!
ان شاالله زود خوب می شی
به قول خودت مگه صاحب نداری؟
پاسخ:
چرا, داریم که تحمل میکنیم
حرف دلمو گفتم فقط, زارتو زورت مثلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">