تراوشات ذهن یک بیست و چندساله

امان از هجر بی پایان مهدی

غروب جمعه و هجران مهدی

امان از آن زمانی که بیفتد

به روی نامه ام چشمان مهدی

دلش می گیرد و با چشم گریان

بگوید این هم از یاران مهدی!

------------

مینویسم
هرچه را که هر جا نمی گویم
-----
ز خشمت گریزم بسوی رضا
ببین از کجا میگریزم کجا
-----
از این پس آرزویی نمی کنم مبادا حسرت ِ دوباره ای سبز شود...
------------------------------------
قلبم را عصب کشی کرده ام

تا اطلاع ثانوی
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی محبتی می تپد
---------------
درست میشه
درستم نشد
تموم میشه

پایان نامم خییییلی مونده, داره دیر میشه, یکمی هم شده

زبانم مونده

یه ورزش هم باید برم, البته بعد ماه مبارک

...

فشار هنجاری شغل ندلشتن رو کمی احساس میکنم, اما رسما تا پایانمم رو تموم نکنم هیچ کاری هیچ حرکتی نمیتونم داشته باشم

حساب کردم برای جمع کردن و سه فصل اول حدود چهل ساعت وقت میخوام, همش پشت کامپیوتر, که فعلا نمیتونم بشینم درستو طولانی

...

باید

باید یه تغییراتی بدم, ناچارم

اولین حرکت و قورباغه هم پایان نامست

انشالله به حپل و قوه الهی تا شهریور تموم بشه

بعد اگه کارم فیکس شد کهمیچسبم به کار و زبان

خدمت هم که در هر موقعیتی جزیی از زندگیست

اگر نشد, میچسبم به دکتری که انشالله بعد قبولی یک دل شدم, برم سراغ اموزش

الحمدالله که فعلا کارم(کاروزندگیم)گیر کسی نیست

الحمدالله رب العالمین که سالمم، الحمدالله الف مره 

که نعمت ولایت علیرغم ایییییییین همه بی لیاقتیم هنوز رو سرمه

کاش شب های قدر مثل همیشه, مامان باباجونم جای خوب ببرنم

نظرات  (۵)

  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • این پست واسه خدمت
    بذار خواستگاری رو هم پیدا کنم بهت میگم!
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • از این پست!
    ولی ظاهرا دختری  :|

    +الان بهتری؟!  :)
    پاسخ:
    الحمدالله رب العالمین
    این خدمت و آموزش چیه؟
    وای یه لحظه حس کردم نه که پسری من انقد عزیزم و اینا خطابت کردم:))))
    ان شاالله برنامه هات به خوبی پیش می ره گلم.
    فعلا نگران نباش و به استراحتت برس که خوب خوب بشی. به اونا هم می رسی.
    پاسخ:
    خدمت به امام زمان,
    اموزش هم بعدا, به عنوان یه کار پاره وقت

    مرسی خانمی, ممنونم
    بقیه جوابم کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    تقدیم شد بانو

    خدمت چه صیغه ای بود؟

    چه جوری حساب کردی 40 ساعت رو/0این یکی رو کاملا جدی جواب بده لطفا)

    دغدغه ی شغل هم هرگز ناشته باش 

    از من بشنو عزیزم تو یک دختری!

    پاسخ:
    بابا اصلا دوست ندارم کار کنم, دغدغه که اصصصصصلا ندارم
    ولی فشار هنجاری....امااااان

    فصل یک که پرپزاله
    فصل دوم تقریبا تمومه, منابع و ویرایش می خواد
    فصل سوم هم چک نویس و ایناست, باید اول تایپ شه بعد ویرایش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">