تراوشات ذهن یک بیست و چندساله

امان از هجر بی پایان مهدی

غروب جمعه و هجران مهدی

امان از آن زمانی که بیفتد

به روی نامه ام چشمان مهدی

دلش می گیرد و با چشم گریان

بگوید این هم از یاران مهدی!

------------

مینویسم
هرچه را که هر جا نمی گویم
-----
ز خشمت گریزم بسوی رضا
ببین از کجا میگریزم کجا
-----
از این پس آرزویی نمی کنم مبادا حسرت ِ دوباره ای سبز شود...
------------------------------------
قلبم را عصب کشی کرده ام

تا اطلاع ثانوی
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی محبتی می تپد
---------------
درست میشه
درستم نشد
تموم میشه

حرف واسه گفتن زیاده

اما نوشتنم نمیاد, شاید چون باگوشی میام

حرف واسه گفتن زیاده, از عصبانیت در حد مرگ دیروز و دیالوگهایی شب موقع خواب مرورشون کردم و...

تا حس عجیب و غریب امروز

اللهم الرزقنا مرکب 


نظرات  (۵)

امیدوارم بهتر باشی :-)
پاسخ:
ممنون مادرمهربوووون
ایشالله تو و نی نی ماهت هم عالی باشید, و البته بابای خوبش
منظورم از تخلیه ،خود من نبودم که برای من توضیح بدی

منظورم اینه یه راهی پیدا کن که این هیجان لعنتی از درونت بریزه بیرون بدون اینکه بسوزونتت

می فهمی؟

اما اون که گفتم برام توضیح بده 
خوب یه پست رمزدار بذار گلم 
پاسخ:
اهان, اوکی, بزودی انشالله
ولی خود بهارخانوم خیلی اذیتم نمیکنه, یعنی شاید اصلا اذیت نکنه, چیزای دیگه ست
البته, تازه تخلیه شدم, 
من عصبانیتو نگفتم 

پس حدسم درست بود 

کاش بیشتر و دقیقتر توضیح بدی برام 

خودتو تخلیه کن 

نه تخلیه ی هیجانی صرف 
تخلیه ی واقعی 

بلانسبت جوری که انگار سیفونو کشیدی و دیگه اثری ازش نمونده 

وگرنه دورازجون دورازجون مثل من میشی 

که خدا نکنه 
پاسخ:
یعنی دقیقا چکار کنم؟
توضیح بدم؟
خب وب درست کن جون من دیگه, ایمیل سخته
یعنی امیدورام باز به بهار خانم ربط نداشته باشه 
.
.


.

.

.

.

داره؟
پاسخ:
عصبانیته نه, ربطی به اون نداشت
اما اون ...خانوم خودش بود
...............
حالا بماند که جهارشنبه چه داغونی شدیم....
حالا سرفرصت باید بگم. البته شاید مورددار بشه, چون بگم احتمالا چندتا فحش هم مجبورشم
خـبر از دل تنگـــم می دهـد..
لرزش عکـس حرم در پیـش چشمانـم ♥حــــسین♥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">