تراوشات ذهن یک بیست و چندساله

امان از هجر بی پایان مهدی

غروب جمعه و هجران مهدی

امان از آن زمانی که بیفتد

به روی نامه ام چشمان مهدی

دلش می گیرد و با چشم گریان

بگوید این هم از یاران مهدی!

------------

مینویسم
هرچه را که هر جا نمی گویم
-----
ز خشمت گریزم بسوی رضا
ببین از کجا میگریزم کجا
-----
از این پس آرزویی نمی کنم مبادا حسرت ِ دوباره ای سبز شود...
------------------------------------
قلبم را عصب کشی کرده ام

تا اطلاع ثانوی
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی محبتی می تپد
---------------
درست میشه
درستم نشد
تموم میشه

الحمدالله رب العالمین

این روزا , مدتیه, مصداق واقعیه هرم مازلو شدم,

ریشه اصلی شم همون ایراد یا مشکلیه که قبلا گفتم,

"کمالگرایی"

امااان ازش, البته مثل غالب مسایل این دنیا, خوبی هایی هم داره, از جمله اینکه هرگز در هنگام سلامت عقل, (جز جای فضه خاتون) دلم نخواسته جای احدی باشم, 

الحمدالله

اما جنبه ی بدش بی میلی شدید و زده شدن از دنیاییه که ناااااچارم توش نفس بکشم, باید با هدف درست برای یکسری مسایل تلاش کنم, 

باید, ولی  حس و  حالش رو ندارم

خدایا, بهترینم, یک نظر دیگر

پ.ن:دلم هوای حرم, یا یک مناجات ابوحمزه حسابی کرده

نظرات  (۴)

یه وقت فکر نکنی برای قم یا حرم گفتم خوش به حالت ها...

تازه مگه ابوحمزه خوندی تو حرم آققا تا حالا؟؟

پاسخ:
نه, یا حرم
نشد همین جا ابوحمزه

قم یعنی؟

خوششششششششششششششششششششششششششش بههههههههههههههههههه 

حاااااااااااااااااااااااااااااااااالتتتتتتتتتتتتتتتتتت


دخترم من تا جای گنجشک هم دلم خواسته باشم!!دیگه آدماش بماند!!

پاسخ:
مشهد یعنی
بعـــــــــــــــــله میبینم که تائیدش نکردی...
پاسخ:
مجوز دادی که خانوووم
منو نگا اولش عنوان وبت رو ندیدم بی هوا زدم به خوندن مطابت...
شما که از خودمونی بابااااااااا :)
مجبور نیستی نظر قبلی روتائید کنی چون تازه عمل کردی برات تخفیف قائل میشم...
از اون گذشته بزرگتری گفتن کوچکتری گفتن...
پاسخ:
قربون شما
ممنون
....
جوابش خصوصی عرض شد بانو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">