تراوشات ذهن یک بیست و چندساله

امان از هجر بی پایان مهدی

غروب جمعه و هجران مهدی

امان از آن زمانی که بیفتد

به روی نامه ام چشمان مهدی

دلش می گیرد و با چشم گریان

بگوید این هم از یاران مهدی!

------------

مینویسم
هرچه را که هر جا نمی گویم
-----
ز خشمت گریزم بسوی رضا
ببین از کجا میگریزم کجا
-----
از این پس آرزویی نمی کنم مبادا حسرت ِ دوباره ای سبز شود...
------------------------------------
قلبم را عصب کشی کرده ام

تا اطلاع ثانوی
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی محبتی می تپد
---------------
درست میشه
درستم نشد
تموم میشه

ساعت از ۴صبح گذشته بود, قبل از  ۴:۳۰ 

از شدت درد بیدار شدم. یه دردی پیچیده بود تو کل شکمم که تاحالا یادم نمیومد...

هنوز کامل بیدار نشده بودمو به قولی لود نشده بودم, با صدای

"یافاطمه ی زهرا" خودم درست به هوش امدم که هی تکرار میکردم

تازه فهمیدم چمه...

خییییییییلی شیرین بود.

اینکه ادم تو ناخوداگاهش اسم کی رو صدا میزنه مهمه

اینکه وقتی حالت خوش نیست قبل از اینکه عقلت بگه چی بگی, مامان جوووونتو صدا بزنی خییلی خوبه

خیلی

الحمدالله رب العالمین

نظرات  (۸)

  • رحمانیان. عباسی
  • انشاءالله بزودی در وب هم وارد میکنم.باز هم سر بزنید.
    پاسخ:
    چشم ان شالله
  • رحمانیان. عباسی
  • سلام،ممنون از بازدید و نظر، طبق کتاب خطبه غدیر،بالاترین معروف در فرمایش پیامبر گرامی اسلام، تبلیغ واقعه غدیر و پذیرش ولایت امام امیرالمؤمنین، علی علیه السلام، است.
    پاسخ:
    ممنووووون
    نتم هی قطع شد هی وصل شد 
    باز هی قطع شد 
    هی وصل شد 
    چکه چکه شد سپس بند آمد!!!
    هیچی عزیزم درمورد اسمت بود 
    نوشتم عجب اسمی داری 
    و خوش به حالت به خاطر پارتی ای که داری!
    و همین ها را مثل بیان مسئله پایان نامه تشریح نمودم
    که واقعا ذهنم یاری نمی کنه دوباره بنویسم 
    دوست عزیزم لایک نزدی واسه نجمه ها!
    پاسخ:
    ممنونم
    زدم فقط فور یووو
    رسید نظرم بالاخره آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نوچ
    فقط همینا که تایید کردم امد
  • ذره ی ناچیز
  • در واقع مادر به یادمان هست که اجازه می دهد صدایش بزنیم
    حتی در خواب...
    پاسخ:
    قطعا
    ممنون از تذکرتان

    ان مهربان تر از پدر و دلسوزتر از مادر
    انا غیرالمهملین لمراعاتکم
    اون ها که لحظه ای و انی از رسیدگی به امور ما غافل نمیشوند

    تو اسمت چیه؟ سیدی نکنه؟ 
    اشکم رو درآوردی 
    یه بار جوابمو داده 
    شاید هم جواب یکی دیگر رو داده 
    ولی من از اون بار خیلی ازش خوشم اومد 
    وقتی عروسی خواهرم درست شد...
    گرچه الان با خواهرم قهرم!
    .... .. بغض دارم 
    تو هم که 
    پست قبلی هم برای همین بود؟
    خوش به حالت خدایی 
    خوش به حالت 
    قدر ندونی باختی ها...
    منم دعا کن
    پاسخ:
    عزیزم...

    هربارصداکنیم جواب میدن
    خب واسه همینه که من پامو که گذاشتم وبلاگت حس کردم چقدر دوست دارم:)
    امیدوارم به برکت نام زیباشون این دردها به زودی تموم شه
    آمین
    پاسخ:
    دردی که ادمو نزدیک کنه, امیدوارم تموم نشه
    اما اگه تموم شدنش نزدیک میکنه, منم امیدوارم تموم شه 
    خلاصه هرچی خودشون میخوان
    .....
    مرسی عزیزم, واقعا لطف داری.
    سلام علیکم.
    بله خیلی شیرین و زیباست.بعد از این که نام مبارک معصومین رو تو یک شک عجیب میگی بعدش ی لبخندی بر لبات می شینه که خییییلی شیرینه.
    الحمدلله رب العالمین.
    التماس دعا.
    پاینده باشید در پناه حق.
    پاسخ:
    ممنون
    محتاجیم
    التماس دعای فرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">