تراوشات ذهن یک بیست و چندساله

امان از هجر بی پایان مهدی

غروب جمعه و هجران مهدی

امان از آن زمانی که بیفتد

به روی نامه ام چشمان مهدی

دلش می گیرد و با چشم گریان

بگوید این هم از یاران مهدی!

------------

مینویسم
هرچه را که هر جا نمی گویم
-----
ز خشمت گریزم بسوی رضا
ببین از کجا میگریزم کجا
-----
از این پس آرزویی نمی کنم مبادا حسرت ِ دوباره ای سبز شود...
------------------------------------
قلبم را عصب کشی کرده ام

تا اطلاع ثانوی
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی محبتی می تپد
---------------
درست میشه
درستم نشد
تموم میشه

بابا گفتن دکتری رو که دکتر دوم هم معرفی کرده رو برید

حالا هفته بعد هم میشه, 

خود دکتر گفت تایکی دوهفته اشکال نداره عقب بیفته

میگذارم به پای خیر, صاحب داریم

نظرات  (۴)

عزیزم شرمنده که منتظر بودی
خونه نبودم و نت در دسترسم نبود
راستش توی نت یه سرچی کرده بودم قبل اینکه از دوستام پرس و جو کنم. خواستم بیام کامنت بزارم گفته باشه یه باره دوستمم جواب بده بعد بیام.
دوستم امروز با تاخیر پیاممو جواب داد و فکر می کردم اطلاع داره ولی اونجارو نمی شناخت.
حالا فردا از یکی دیگه می پرسم.
البته اسم اونجارو که گفته بودم یادم اومد. اسمش درمانگاه خارک بود. ولی باز از یکی که خودش اونجا می رفت بپرسم که چقدر راضی بوده و چه پزشکایی داشتن.
سرچ که کردم این صفحه رو پیدا کردم:
http://www.tim.ir/treatment/7/
درمانگاه های معتبر طب سنتی رو اینجا داره. اون که منم گفتم توشون هست. کلینیک خارک. گویا چندتا تخصص دارن و هر روزی مال یه متخصصه. خودت تماس بگیر ببین اون تخصصی که می خوای رو دارن یا نه. من باز می پرسم که چقدر راضی بوده اون طرف از اینجا و میام بهت می گم عزیزم ان شاالله.
البته این صفحه م یه شماره تلفن دیگه برای این درمانگاه داره
http://kolnegar.basijmed.ir/Content/Content.aspx?PageCode=35868
نمی دونم دیگه کودومش درست باشه. از 118 هم می شه پرسید.
یه پزشک طب سنتی تو آشنایانمون هست. اگه برات موردی نداره بهم بگی برای چه موردیه من ازشون می پرسم که از اساتیدش یا درمانگاه های تهران کودوم خوبه برای این موضوع.
ان شاالله که خیری بوده در این عقب افتادن عمل عزیزدلم.
پاسخ:
ممنون عزیزم
براتون کامنت گذاشتم
چشم همین امشب پیام دادم و از دوستم پرسیدم:)
راستی با اجازه لینک هم شدین!
منم مثل شما بلاگفایی بودم و مجبور به هجرت شدم!
پاسخ:
مننون
لطف کردید
چه عالی, اره بابا مسخرشو دراورده
نمی دونم مشکلتون چیه. ولی توصیه می کنم طب سنتی رو هم امتحان کنید. اگر خواستید آدرس یه کلینیک طب سنتی رو که پزشکان متخصص تو همه حوزه ها داره رو از دوستم بگیرم و بهتون بدم.
ان شاالله هر چه زودتر مشکلتون برطرف بشه.
پاسخ:
ممنون, بله لطف میکنید
اتفاقا خودم هم توفکرش بودم, اما به عنوان مکمل
  • یـک مـعــلـم . .
  • در انتظار تو چشمم همیشه بارانی ست

    و بی تو حال و هوای دلم چه طوفانی ست

    بیا که خیری از این زندگی نمی بینم

    که لحظه لحظه ی عمرم پراز پریشانی ست . .

    اللهم عجل لولیک الفرج . .

    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">